Herfst trend | Fake fur

Langzaam aan vallende bladeren uit de bomen en zien we de laarzen en dikke truien weer verschijnen: de herfst komt er weer aan! Dit seizoen is fake fur de trend. In dit artikel laat ik je een paar leuke items zien en foto’s ter inspiratie.

bont 1

De jas hierboven ziet er heerlijk zacht uit! Hij komt van de C&A en kost €49,90.

bont 210215554-31

Dit soort vestjes zoals hierboven heb ik al in veel winkels zien hangen. Ik vind het persoonlijk erg leuk om een zwarte longsleeve, een donkere broek en stoere laarzen. De linker is van de C&A en kost €29,90 en de rechter is van de Bristol en kost €29,99.

bont 4 hmprod

Weer twee giletjes die op elkaar lijken. Ze komen beide van de H&M. De prijs van de linker is €49,99. De rechter is iets goedkoper, hiervoor betaal je €34,99.

VE121W00B-A11@11

Als laatst dit ‘schaapje’ zoals ik de witte bont jassen/giletjes graag noem ;-). Hoewel ik de bovenstaande combinatie absoluut niet mooi vind, kan zo’n schaapje wel leuk gecombineerd worden. Bovenstaande is van de Vero Moda en kost €39,95.

De inspiratie foto’s hieronder komen allemaal van http://www.weheartit.comlarge (2)

large (1)
Mijn persoonlijke favoriet

large (3) large (4) large (5) large (6)

Hoewel fake fur soms best fout kan zijn, hou ik er toch van! Heerlijk zacht en warm, ideaal voor de herfst! Wat vind jij van fake fur?

17 gedachtes over “Herfst trend | Fake fur

  1. Ik vind het zelf wel heel leuk, maar ik kijk er wel altijd een beetje mee uit qua dat het al snel vrij massief is en ik ben nu eenmaal vrij klein en slank en ik moet een beetje uitkijken dat het wel een beetje mooi blijft staan en niet mijn hele figuur verdoezeld in een niet-flatterend manier.

    Like

Geef een reactie

