Mini shoplog | Make-up

Afgelopen week heb ik drie make-up producten online besteld. Ik vind het zelf ook altijd leuk om te kijken wat anderen hebben gekocht, dus vandaar deze minishoplog!

Bij www.themakeupspot.nl kocht ik twee items. Ik heb al eerder bij deze webshop make-up besteld en ik was erg tevreden over de (snelle!) levering. Ook zaten de producten, net als vorige keer, mooi en goed verpakt.

Allereerst kocht ik mijn favoriete blush ooit. Ik heb Sleek Rosegold al eerder gehad, maar toen ik hem had laten vallen was hij opeens héél snel op. Tijd voor een nieuwe.

96009444-1_3

Ook kocht ik een make-up kwast van Real Techniques. Het is de sculpting brush geworden. Ik ben nu al fan van het uiterlijk van de kwast! Als ik alle andere online blogs mag geloven is dit een super fijne kwast, ik kan niet wachten om hem zelf te gebruiken!

14-pp-0164-dgr12_sculpting-full

Het laatste product dat ik heb gekocht is een lippotlood van het merk W7. Ik moet bekennen: ik heb nog nooit een lippotlood gebruikt. Laatst werd ik opgemaakt en werd er een lippotlood van W7 bij mij gebruikt. Ik vond het effect zo mooi dat ik op internet ben gaan zoeken. Ik kocht op ebay op W7 Lip twister lip liner in de kleur pink. De prijs was ongeveer €2,50. Ik kan niet wachten tot hij binnenkomt!

img_0931_1

Dit was mijn minishoplog met make-up producten. Ik ben zelf het meest benieuwd naar de kwast van real techniques, maar ook de blush en het lippotlood mogen van mij snel thuis komen ;-). Wat vind jij van de producten?

14 gedachtes over “Mini shoplog | Make-up

Geef een reactie

