Nagellak korting

Vandaag deel ik een leuke tip met je! Bij de webshop themakeupspot hebben ze nu een kortingscode die je 25% korting geeft op alle soorten en merken nagellak. Lees gauw verder voor de code en mijn favorieten!

download

Allereerst wil ik even zeggen dat dit gewoon een tip is, en dus geen samenwerking met de webshop. Maar omdat ik zelf van aanbieding, korting en nagellak hou deel ik dit graag met jullie! Via http://www.themakeupspot.nl kun je 25% korting op alle soorten nagellak ontvangen als je de kortingscode 78563128 gebruikt.

Hieronder laat ik je mijn favoriete merken zien.

n6

Sally Hansen is een merk dat ik zelf nog niet geprobeerd heb, maar waar ik wel ontzettend veel goede verhalen over hoor! Bovenstaand kleurtje is nummer 510, Game of Chromes. Ik vind het een perfect kleurtje nu de kerst er bijna (ehh over twee maanden) aan komt!
n5Rimmel is een merk dat ook in de ‘gewone’ winkels te koop is en niet alleen online. Toch is rimmel één van mijn favoriete nagellakmerken. Bovenstaand kleurtje komt uit de Rita Ora collectie en heet 498 Rain Rain Go Away.n4

Orly heeft vaak hele bijzondere kleuren met een mooie finish. Dit kleurtje komt uit de Flash Glam FX collectie en heet Sunglasses at Nightn3

Ciaté is een merk die ik alleen al zou kunnen kopen om de té schattige verpakking. Dit mooie zwarte kleurtje met glitters is nummer 117 Jewelry Box.n2

Na OPI is China Glaze mijn favoriete nagellakmerk! Ze hebben echt ontzettend veel mooie kleuren en de nagellak werkt fijn. Dit kleurtje is echt een neon roze, heel gaaf. Neon & on & on.

n1

Als laatst wil ik deze Seche Vite topcoat graag met jullie delen. Dit is by far de beste sneldrogende topcoat ooit! Ik kan er kort over zijn, mocht je de kans hebben om deze te proberen: zeker doen!

 

Naast de bovenstaande merken die ik zelf allemaal héél fijn vind verkopen ze onder andere ook: Essie, wet n wild en Barry M. Wat is jouw favoriete nagellak merk?

7 gedachtes over “Nagellak korting

Geef een reactie

