Favoriete apps van dit moment

 

De play store op mijn telefoon en tablet check ik regelmatig en ik ben altijd blij als ik weer een handige app of een verslavend spelletje heb gevonden. Vandaag deel ik de apps die ik het meest gebruik met jullie!Google-Play

Ik begin bij de ‘standaard’ apps, waarvan ik denk dat jullie ze allemaal hebben en gebruiken. Ik gebruik dagelijks whatsapp, facebook en instagram. Als jij ook instagram gebruikt, laat hieronder dan je gebruikersnaam achter!

Todoist
todoist1Ik hou van plannen en lijstjes maken. Dat ik me er meestal niet aan hou maakt niet uit toch? 😉 Eerst gebruikte ik wunderlist voor al mijn lijstjes, maar tegenwoordig gebruik ik liever todoist. Ik vind deze app handiger werken. Wat voor lijstjes maak ik zoal? Films die ik nog wil zien, huishoudelijke klusjes, artikel ideeën en dingen die ik nog voor school moet doen. Je kunt deze app ook op je computer gebruiken, handig!

WordPress

wordpressEen handige tip voor de mede-bloggers die hun blog via wordpress hebben gemaakt. Ik vind het een hele fijne en goedwerkende app. Je kunt hier onder andere je site bekijken, artikels schrijven en reacties lezen. Ik vind het zelf handiger om artikels te schrijven op de computer dus hiervoor gebruik ik de app niet, wel gebruik ik de app om statistieken te bekijken en reacties te lezen.

Fotobewerking

download (1)Ik moet toegeven dat ik foto’s zelf niet zo vaak bewerk. Wel vind ik het leuk om af en toe collages te maken. Hiervoor gebruik ik nu meestal de LiPix app. Mocht je nog een tip hebben voor een goede en fijne fotobewerking app dan hoor ik het graag!

Youcam make-upyoucam-features
Deze app kan ik echt iedereen aanraden die zich verveelt ;-). Via deze app kan je jezelf opmaken. Je kunt onder andere oogschaduw, eyeliner en lipstick aanbrengen. Ik vind het resultaat er nog vrij goed uitzien moet ik zeggen! Ook kun je details toevoegen zoals brillen en andere kapsels. Het resultaat ziet er dan niet meer zo echt en natuurlijk uit, maar het is natuurlijk wel leuk om hier mee te spelen!

Spelletjes
Ook ik maak me schuldig aan verslavende spelletjes spelen. Vooral als ik in de trein zit doe ik dit graag. Ik speel onder andere landleven, candy crush en jelly splash, yes i’m guilty!

 

Wat zijn jouw favoriete apps van het moment?

21 gedachtes over “Favoriete apps van dit moment

  1. Leuke artikel! En inderdaad de app van youcam heb ik ook, écht een geweldige app al zeg ik het zelf. Dat candy crush kan ik mij ook inleven zo verslavend haha. Jij volgde mij al op instagram, maar voor de zekerheid is dat seeyanextnl 🙂

    Like

Geef een reactie

